Relationship Between Pet and Baby

[RO] Conditiile de viata cu un animal de companie, cum ar fi o pisica și un ciine, ii ajuta pe copii sa creasca bine. De fapt, adultii și copii care traiesc cu un animal de companie obtin de la acest o serie de beneficii psihologice si fizice, sustinute pe scară larga de numeroase studii stiintifice.

Iata 6 motive bune practice pentru care un copil ar trebui sa traiasca impreuna cu un animal de companie:

1. Copiii si animalele impreuna pentru a combate obezitatea
Copiii care cresc cu un caine sunt cu 50% mai multe sanse de a efectua nivelurile minime de activitate fizica recomandate de medici pediatri sa creasca sanatosi. La fel de important avand in vedere rata tot mai mare de obezitate din copilarie.
(Studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Australia de Vest)

2. Copii si animale: scad riscul de alergii
Copiii care au trait cu un ciine în timpul primului an de viata au o sansa de 50% mai putin de a deveni sensibili la alergii decat cei care nu au crescut cu un ciine.
(Studiu publicat de Clinical & Experimental Allergy)

3. Copiii si animalele se simt protejati.
Ciinii sunt foarte protectori: sunt utili în diagnosticarea precoce a anumitor boli, de fapt, reusesc sa adulmece otravuri, poate ajuta în caz de dezastre, de asemenea pot protejain caz de atac.
În plus, ei avertizeaza in prealabil sosirea unui cutremur sau a unei furtuni.
(Studiu publicat in Jurnalul International de Cercetare a Mediului și Sanatate Publica)

4. Copii si animale: fortifica si incurajeaza socializarea
Conditiile de viata cu un animal de companie poate invata copilul sa aiba grija de altcineva cu regularitate si sa nu ramina concentrat pe sine: facindu-l mai responsabil si mai putin rasfatat. De asemenea, poate insufla stima de sine, stimularea sa iasa din casa (abandonarea jocuri video), pentru a se juca cu alti copii.

5. Copiii si animalele de companie: sa invete sa accepte diversitatea
In cazul în care un copil va avea un animal alaturi, ii va stimula si mai devreme si mai bine sa invete sa ințeleaga și sa accepte diversitatea.

(R. Marchesini, psiholog si psihoterapeut)

6. Copii si animale: reducerea stresului
Animalele ajuta la adultii si copii sa faca fata perioadelor dificile, cu mai mult timp si mai putin stres. Mai mult decit atit, este dovedit stiintific ca un ciine de companie sau o pisica scade tensiunea arteriala si tensiunea … acesta este unul dintre motivele care explica introducerea pe scara larga a animalelor in terapia de reabilitare, cunoscuta cu numele de pet-therapy.
(Studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Pretoria din Africa de Sud)

[IT]

Vivere con un animale domestico, come cane e gatto, aiuta i bambini a crescere bene. Infatti, gli adulti e i bambini che vivono con un animale da compagnia ottengono da questa relazione una serie di benefici psicologici e fisici, ampiamente supportati da numerose ricerche scientifiche.

Ecco 6 buoni motivi pratici per cui un bambino dovrebbe vivere insieme ad un animale domestico:

1. Bambini e animali: insieme per combattere il sovrappeso
I bambini che crescono con un cane hanno il 50% di probabilità in più di svolgere i livelli minimi di attività fisica raccomandati dai pediatri per crescere sani. Dato fondamentale se si considera il crescente tasso di obesità infantile.
(Studio condotto dai ricercatori della University of Western Australia)

2. Bambini e animali: diminuire il rischio di allergie
I giovani che hanno vissuto con un cane durante il loro primo anno di vita hanno il 50% di possibilità in meno di diventare sensibili alle allergie rispetto a quelli che non sono cresciuti con un cane.
(Studio pubblicato da Clinical & Experimental Allergy)

3. Bambini e animali: sentirsi protetti
I cani proteggono dai pericoli: sono utili nella diagnosi precoci di alcune malattie, riescono infatti a fiutare i veleni, possono soccorrere in caso di disastri, possono proteggere anche da un malintenzionato.
Inoltre, avvertono in anticipo l’arrivo di un terremoto o di un temporale.
(Studio pubblicato su International Journal of Environmental Research and Public Health)

4. Bambini e animali: Responsabilizzare e favorire la socializzazione
La convivenza con un animale domestico può insegnare al bambino a prendersi cura con regolarità di qualcun altro e a non rimanere focalizzato su se stesso: ciò lo rende più responsabile e meno viziato. Inoltre può infondere autostima, stimolandolo ad uscire di casa (abbandonando i videogiochi) per relazionarsi maggiormente con gli altri bambini.

5. Bambini e animali: Imparare ad accettare la diversità
L’animale è l’essere diverso che il bambino fa simile a sé. Se da piccolo avrà un animale accanto la sua capacità di comunicazione si amplificherà e prima e meglio imparerà a capire e ad accogliere la diversità.
(R. Marchesini, psicologo e psicoterapeuta)

6. Bambini e animali: Ridurre lo stress
Gli animali aiutano adulti e bambini ad affrontare periodi difficili con più calma e meno stress. Inoltre è scientificamente provato che coccolare un cane o un gatto abbassa la pressione sanguigna e la tensione… questa è una delle ragioni che spiega l’ampia introduzione degli animali nelle terapie riabilitative, conosciuta con il nome di pet-therapy.
(Studio condotto dai ricercatori dell’Università di Pretoria in Sudafrica)

https://www.petpassion.tv/blog/animali-bambini-relazione-insieme-35533

 

0

Leave a comment


[IT] Io sono la piccola Iris. Questo piccolo diario illustrerà i colori della mia infanzia che voglio condividere con voi. Al polso porto un fiore di iris, fiore che è stato scelto dai miei genitori per definire il mio futuro.

[Ro] Eu sunt micuță Iris. Acest mic jurnal va creiona culorile copilăriei mele pe care vreau să le împart. La mânuță port o flore de iris, floarea care a fost aleasă de părinții mei pentru a-mi defini viitorul.

[EN] I'm the little Iris. This little journal will illustrate the colours of my childhood which. I want to share with you. On my hand I have an Iris flower, the flower which was chosen by my parents to define my future.